Beantwoord

Nieuwe simkaart aanvragen

  • 10 September 2019
  • 3 reacties
  • 1232 Bekeken

Badge
Nieuw abonnement afgesloten alleen de aangeleverde simkaart werkte niet. Via twitter contact gezocht, werd niet meer op gereageerd. Kan niet naar sim en instelling omdat de simkaart niet geactiveerd is en herlaad de pagina.Is er een manier waarop ik een nieuwe simkaart opgestuurd kan krijgen? Een maand is nu voorbij, een email of iets dergelijks zou ook fijn zijn zodat ik contact kan hebben als iemand die weet.
icon

Beste antwoord door Youp 11 September 2019, 11:32

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +8
Hallo @allian,

Welkom op onze community!

Wat vervelend om te lezen dat jij nog geen gebruik hebt kunnen maken van je abonnement.

Als je inlogt op jouw persoonlijke ´Mijn Simpel´-pagina, zie je rechts onderin een vakje waar jij je simkaart kunt activeren.

Mocht je hier niet uitkomen raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Telefonisch contact lijkt mij nu het handigst, omdat je dan sneller geholpen kan worden.

Succes!

Groet,

Youp
Badge
De simkaart is nu weg, na 19 augustus geen reactie meer gehad via twitter en de simkaart werd niet herkend. Bellen gaat dus niet nu zonder werkende simkaart. Ik kan in principe gewoon mijn gegevens in een bericht sturen zodat we het zo kunnen regelen, kan dat?
Reputatie 3
Badge +7
Hi @allian , je mag inderdaad een persoonlijk berichtje naar een van ons sturen met hierin de gegevens. Hou wel rekening met een reactietijd, niet iedere collega werkt iedere dag. Op de contactpagina staat ook ons contactformulier, met bovenaan het WhatsApp nummer voor de snelle vragen.

Groet, Sanne

Reageer