Ik heb een alarmbel voor noodsitutaties die ik per ongeluk indrukte, maar de alarmcentrale kon mij niet bereiken en ook mijn buren niet dat speelde rond 08:30 binnenshuis opm de slaapkamer. Bij controle op mijn Iphone 13 Pro Max kon ik later zien dat ze gebeld hadden. Ik had de telefoon in afwachting van de alarmcentrale in mijn hand en heb niets gehoord ook niet van mijn buren. Later beld ik met de telefoon van mijn vrouw (ook een simpel abonnement) en toen ging hij gewoon over! Van de alarmcentrale moest ik maar contact met u opnemen!
Bladzijde 1 / 1
Hi
Omdat de klantenservice duidelijk tekort schiet in service, dienstverlening wil ik proberen of ik je alvast wat verder kan helpen. De reactietijd van Simpel is helaas heel slecht.
Erg vervelend dit, een personenalarmering zo te lezen. Ik zou beginnen met een cross test. Dus jouw simkaart in de telefoon van je vrouw en de simkaart van je vrouw in jouw telefoon. En dan opnieuw testen wat er gebeurt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.