Op 8 okt telefonisch contact gehad met klantenservice. Ik wil mijn abonnement uitbreiden van 100 min. naar onbeperkt, resp. van 3 Gb naar 4Gb. De reden is dat na februari dit jaar mijn situatie is veranderd waardoor ik meer ben gaan bellen.
Als ik de uitbreidingen aanvraag kost dat 3,50 p.m. extra, dus totaal 9,50 p.m.
Als ik nu een nieuw contract zou afsluiten bedraagt dit 7,00 p.m.
Volgens de medewerker is opzeggen en opnieuw afsluiten alleen mogelijk tegen betaling van 108,-- afkoopkosten. Dat is natuurlijk geen optie.
Ik had voorgesteld om een gemiddeld tarief te hanteren voor een aangepast abonnement maar dit bleek niet mogelijk. Ik vind dat niet zakelijk omdat Simpel er sowieso aan zou verdienen als ik het abonnement uitbreid.
Alhoewel ik al jaren bij Simpel klant ben zal natuurlijk bij de verlenging in 2026 zeker heroverwegen om niet meer voor Simpel te kiezen. Maar misschien kunt u tussentijds toch nog iets voor mij betekenen.
Graag uw reactie