Skip to main content

Op 8 okt telefonisch contact gehad met klantenservice. Ik wil mijn abonnement uitbreiden van 100 min. naar onbeperkt, resp. van 3 Gb naar 4Gb. De reden is dat na februari dit jaar mijn situatie is veranderd waardoor ik meer ben gaan bellen.

Als ik de uitbreidingen aanvraag kost dat 3,50 p.m. extra, dus totaal 9,50 p.m.

Als ik nu een nieuw contract zou afsluiten bedraagt dit 7,00 p.m.

Volgens de medewerker is opzeggen en opnieuw afsluiten alleen mogelijk tegen betaling van 108,-- afkoopkosten. Dat is natuurlijk geen optie.

Ik had voorgesteld om een gemiddeld tarief te hanteren voor een aangepast abonnement maar dit bleek niet mogelijk. Ik vind dat niet zakelijk omdat Simpel er sowieso aan zou verdienen als ik het abonnement uitbreid.

Alhoewel ik al jaren bij Simpel klant ben zal natuurlijk bij de verlenging in 2026 zeker heroverwegen om niet meer voor Simpel te kiezen. Maar misschien kunt u tussentijds toch nog iets voor mij betekenen.

Graag uw reactie

Op 8 okt telefonisch contact gehad met klantenservice. Ik wil mijn abonnement uitbreiden van 100 min. naar onbeperkt, resp. van 3 Gb naar 4Gb. De reden is dat na februari dit jaar mijn situatie is veranderd waardoor ik meer ben gaan bellen.

Als ik de uitbreidingen aanvraag kost dat 3,50 p.m. extra, dus totaal 9,50 p.m.

Als ik nu een nieuw contract zou afsluiten bedraagt dit 7,00 p.m.

Hi @bdbenvoices 

Het eigenlijke punt is dat dit geen uitbreiding is maar een wijziging zoals je kunt vinden in jouw Mijn Simpel. Je hebt een keuze gemaakt en je bent akkoord gegaan met de voorwaarden. Je hebt een voordeel kunnen kiezen bij de aanschaf net zoals alle nieuwe klanten en zij die kunnen verlengen maar ik begrijp echt wel dat het gebruik van de diensten kan veranderen. Je zult ongetwijfeld weten dat het met buitenbundel kosten ook erg hard kan gaan als je dat afzet tegen de geldende tarieven dus dat zul je ook mee mogen nemen in je heroverweging 


Reageer