Beantwoord

via via voordeel

  • 20 May 2023
  • 6 reacties
  • 345 Bekeken

 

Ik wilde heel graag weg bij mijn oude simonly abonnement. En ik ben op aanraden van mijn vriend nu klant bij Simpel. Ik heb dit alleen niet vooraf aangegeven, omdat wij niet wisten van de deal.

Krijgen wij nu achteraf nog de via-via-voordeel korting?

 

icon

Beste antwoord door Snowboard 20 May 2023, 07:46

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6

Ik zou even bellen met de klantenservice, dat werkt het snelste.

https://www.simpel.nl/contact

(Test, weet niet hoe community werkt, nieuw en nog lerende). Is dit een antwoord. Kan niet meer verwijderen.

Reputatie 6

Jazeker, het is een antwoord. Jij hebt een keuze gemaakt voor het beste antwoord. En je doet het prima hoor. Geen enkele reden tot verwijderen of aanpassen.

Badge

(Test, weet niet hoe community werkt, nieuw en nog lerende). Is dit een antwoord. Kan niet meer verwijderen.

Hi lola_mary5,

Welkom op onze community, onze community is er om elkaar te kunnen helpen, medegebruikers en Simpel medewerkers staan hier klaar voor elkaar om vragen te beantwoorden.

Voor meer informatie over het hoe en wat op onze community lees dit topic.

 

Groetjes, SimplyOmar

Badge

Raar dat op deze vraag gewoon antwoord word gegeven en op mijn vraag word totaal niet op gereageerd . Dit is toch geen manier van doen? of wel ? als ik een nieuw abbonnement afsluit en ik krijg geen enkele bevestiging en ik stuur emails naar simpel en whatsapp ook geen antwoord . community precies hetzelfde .

ik heb abbonnement per direct opgezegd . met zo bedrijf wil ik geen doen mee hebben . van enige communicatie is geen sprake . nieuwe klanten hebben hier niks te zoeken en simpel zijn een asocialen die niet weten wat communicatie inhoud .

ga toch weg met je community 

 

 

Reputatie 1
Badge +8

Hi @Teddy 

 

Er is zojuist een reactie geplaatst op jouw vraag, mijn excuses dat dit niet eerder kon. Wij waren dit weekend gesloten i.v.m. Pinksteren.

 

Een hele fijne dag verder!

 

Groet, Damien
Simpel

Reageer