Ik ben al jarenlang klant van simpel ik heb mijn abonnementen verlengd in november net na mijn 14 dagen bedenktijd kwam er aanbieding dus ik bellen naar het klantenservice om mijn verlengde abonnementen om te zetten naar de nieuwe aanbieding en wat krijg ik te horen je ben n paar dagen te laat je had 14 dagen bedenktijd ja maar die aanbieding kwam pas na mijn bedenktijd van 14 dagen niet te geloven jaren vaste klant . Nooit meer bij simpel nooit meer zeer zeer teleurgesteld .
Hi
We bieden momenteel zeer mooie deals aan en ik kan me voorstellen dat je hier graag gebruik van wil maken. We maken met elke klant de volgende afspraken: je mag je abonnement verlengen en gebruik maken van een actie, zodra je contract binnen 6 maanden afloopt. Als je hebt verlengd, gaat de bedenktermijn in vanaf de dag dat je de verlenging hebt aangevraagd.
Kan je mij een privé bericht sturen, met de 06-nummers van alle Simpel abonnementen die op je naam staan en je klantgegevens? Dan ga ik even met je meekijken.
Groet, Chantal
Simpel
Het gaat om de nummers: 06xxxxxxxx
06xxxxxxxx
06xxxxxxxx
ik zelf ben op 06xxxxxxxx beschikbaar
en ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden
Ik ben net n week te laat voor die aanbieding ,die kwam pas na mijn 14 dagen bedenktijd. Dus ik kan er zelf niks aan doen.
ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
alvast bedankt
groetjes R Aaraar
Hi
Kan je mij een privé bericht sturen, met de 06-nummers van alle Simpel abonnementen die op je naam staan en je klantgegevens? Dan ga ik even met je meekijken.
Groet, Chantal
Simpel
Het doel van een privébericht aan Chantal
Mijn vriendelijk verzoek aan
Hi
Dankjewel voor het doorgeven!
Groet, Chantal
Simpel
Hallo Chantal L.S
Welke gegevens heb je allemaal nodig ik heb u gestuurd waar u om vroeg de 06 abonnementen
En die heb ik u gestuurd, mijn nummer is +316xxxxxxxx zou u mij kunnen bellen en dan telefonisch de probleem oplossen.
alvast bedankt
groetjes R. Aaraar
Hallo
Chantal vraagt om haar een privébericht te sturen met daarin de benodigde gegevens.
Een privébericht stuur je door op haar gebruikersnaam te klikken Je komt dan op DEZE pagina klik daarna op stuur bericht om een privébericht op te stellen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.