Skip to main content
Beantwoord

geen whatsapp verificatie code

  • 4 juli 2021
  • 1 reactie
  • 296 Bekeken

Marije Jansen

Hallo, 

Ik heb een sim-only abonnement voor mijn dochter en wil nu WhatsApp voor haar installeren. Echter, er komt maar steeds geen verificatiecode binnen als SMS. Ook het verzoek ‘bel mij’ werkt niet. Iemand enig idee hoe dit op te lossen? 

Groetjes, Marije

Beste antwoord door Mila

Goedemorgen @Marije Jansen,

Welkom op onze community!

Wat leuk om te lezen dat je een abonnement voor je dochter hebt afgeslopen bij Simpel, wederom welkom! Het is wel vreemd dat er geen verificatiecode van WhatsApp binnenkomt. Is het abonnement echter wel al actief? Zo ja, kan je de stappen volgen op het helpcentrum van WhatsApp.

Als dit niet werkt, wil ik je toch vragen om even contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we het een en ander voor je na kunnen kijken. 

Succes!

Groet, 

Mila 

Bekijk origineel

1 reactie

Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • 381 reacties
  • Antwoord
  • 5 juli 2021

Goedemorgen @Marije Jansen,

Welkom op onze community!

Wat leuk om te lezen dat je een abonnement voor je dochter hebt afgeslopen bij Simpel, wederom welkom! Het is wel vreemd dat er geen verificatiecode van WhatsApp binnenkomt. Is het abonnement echter wel al actief? Zo ja, kan je de stappen volgen op het helpcentrum van WhatsApp.

Als dit niet werkt, wil ik je toch vragen om even contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we het een en ander voor je na kunnen kijken. 

Succes!

Groet, 

Mila 


Reageer