Skip to main content
Beantwoord

Hoge factuur


Monique12

Afgelopen weekend ben ik een weekendje weg geweest. Op vrijdag avond kreeg ik een mailtje dat mijn internet bijna op was, dus kocht ik een 500mb aanvuller. Deze is verwerkt en na het zwemmen op zaterdag ochtend kreeg ik een melding dat ik al 40 euro boven mijn rekening zat? Ik heb mijn telefoon op de aangegeven tijden in de factuur niet gebruikt en ik schrok best wel van dit bedrag. Hoe kan dit? Ik ben nog nooit over mijn internet bundel gegaan en dit liet mij erg schrikken, iemand die mij hierbij kan helpen of antwoorden heeft?

Beste antwoord door Phil

Hi @Monique12,

Buitenbundelkosten die je niet met opzet maakt zijn natuurlijk nooit leuk. Zoals Karin aangeeft zijn er uitzonderlijke situaties waarbij we je tegemoet komen. Als je contact met ons opneemt, dan pakken we je abonnement en factuur erbij en kijken we samen naar wat er mogelijk is :thumbsup_tone2:

Groetjes,

Phil

Bekijk origineel

2 reacties

Karin303
Forum|alt.badge.img+9
  • Superster
  • 503 reacties
  • 27 juli 2020

Je kunt het best even contact opnemen met de klantenservice....soms zijn ze schappelijk als het de 1e keer is


Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 589 reacties
  • Antwoord
  • 28 juli 2020

Hi @Monique12,

Buitenbundelkosten die je niet met opzet maakt zijn natuurlijk nooit leuk. Zoals Karin aangeeft zijn er uitzonderlijke situaties waarbij we je tegemoet komen. Als je contact met ons opneemt, dan pakken we je abonnement en factuur erbij en kijken we samen naar wat er mogelijk is :thumbsup_tone2:

Groetjes,

Phil


Reageer