Skip to main content
Beantwoord

Factuur en verbruik niet in kunnen zien


Marry1957

Telefoon geeft telkens foutmelding aan ,als ik de factuur of verbruik wil bekijken.Zegt dan Laadfout bestanden met een niet ondersteunde indeling zijn niet geïmporteerd..Dit kon ik altijd wel inzien.Wat is er mis?

Beste antwoord door Mila

Hi @Marry1957,

Welkom op onze community!

Ik ga ervan uit dat je deze problemen ervaart met de Mijn Simpel app op je toestel. In deze topic legt mijn collega Phil uit wat je kan doen om app-gerelateerde problemen op te lossen.

Kan je de facturen en specificaties wel openen vanuit een webbrowser?

Succes!

Groet,

Mila

Bekijk origineel

2 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • 381 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2021

Hi @Marry1957,

Welkom op onze community!

Ik ga ervan uit dat je deze problemen ervaart met de Mijn Simpel app op je toestel. In deze topic legt mijn collega Phil uit wat je kan doen om app-gerelateerde problemen op te lossen.

Kan je de facturen en specificaties wel openen vanuit een webbrowser?

Succes!

Groet,

Mila


Marry1957
  • Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 4 maart 2021

Heb de simpelapp opnieuw geïnstalleerd  maar dat gaf geen verbetering.Ook inloggen via jullie website lukte niet.Blijft aangeven Bestanden met een niet ondersteunde indeling zijn niet geïmporteerd. Waar zit de fout nu ?Ik heb geen idee eerlijk gezegd.


Reageer