Voor mijn nieuwe telefoon had ik een nieuwe simkaart nodig voor een bestaand abonnement. Dus op de site van Simpel gezocht naar informatie. Klink ik een link aan omdat ik verwacht dan wat meer detail informatie te verkrijgen, krijg ik een venster met “bedankt voor uw bestelling de kosten staan volgende maand bij uw rekening op". WAT….helemaal geen winkelmandje of iets van “wilt u bestellen"? of weet u het zeker.
Daarna zo snel als ik een telefoonnummer vd klantenservice (is bijna een dagtaak!) gebeld of het nog geannuleerd kon worden.
Jammer maar helaas, u kunt hem na ontvangst wel terugsturen maar uw geld krijgt u niet terug. Dame vraagt nog naar ordernummer vd bestelling (die moet u toch echt gekregen hebben..niet dus), maar ook dat is niet in beeld geweest.
Ik vind dit toch aardig in de buurt komen van oplichting en wettelijk gezien moet je altijd een koop kunnen terug draaien.
Ik zie nu hier dat er veel meer mensen hetzelfde is overkomen.
Dus Simpel het wordt tijd om de site aan te passen zodat je niet zo makkelijk iets kunt bestellen als je alleen maar info zoekt en zorg dat mensen de bestelling kunnen annuleren!