Skip to main content
Beantwoord

abonnement stop zetten

  • 25 januari 2022
  • 4 reacties
  • 409 Bekeken

Sandra Kobussen

Mijn abonnement is per 27 december 2021 beëindigd die heb ik op gezegd 

En blijf maar aanmaningen krijgen dat de maanden er na niet betaald zijn dat hoef ik ook niet te betalen is stop gezet maand januari betaal ik dus niet

 

*screenshots verwijderd i.v.m. privacy gevoelige inhoud*

Beste antwoord door R.V

Goedemiddag ​@Marco Alberts 

We kunnen via de Community helaas geen abonnement voor je opzeggen, omdat we hiervoor jouw persoonlijke gegevens nodig hebben. Zoals ​@Snowboard  ook al aangaf, mogen die gegevens niet via dit kanaal gedeeld worden in verband met privacyregels.

Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Via onderstaande link zie je alle contactopties en ook hoelang het gemiddeld duurt voordat je een reactie ontvangt:
🔗 https://www.simpel.nl/klantenservice/contact

We helpen je daar graag verder!

Groet Renaat

Simpel

Bekijk origineel

4 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • 381 reacties
  • 27 januari 2022

Goedemiddag @Sandra Kobussen,

Welkom op onze community!

Jammer om te lezen dat je je abonnement bij ons hebt opgezegd. Het abonnement wordt altijd 5 dagen later definitief beëindigd zodat klanten nog de mogelijkheid hebben de beëindiging terug te draaien. Wellicht dat ons systeem er om deze reden nog een foutieve factuur heeft uitgestuurd. Mijn excuses voor het ongemak! 

Ik wil je daarom vragen om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat ze met je mee kunnen kijken naar de desbetreffende factuur.

Groet,

Mila 


Marco Alberts

Goedemiddag,

 

Via deze weg wil ik mijn 

 

Je 1 jarig sim only abonnement loopt van 26 juni 2024 tot en met 25 juni 2025. Opzeggen!!!

telefonisch niet bereikbaar, heb 20 minuten in de wacht gestaan. Dus via deze weg wil ik mijn bevestiging krijgen van jullie dat het akkoord is.

 

Groetjes marco


  • Superster
  • 1290 reacties
  • 29 april 2025

Hi ​@Marco Alberts  

Beste Marco, 

Dit is niet zoals het werkt, niet op de community. Zonder jouw gegevens kunnen ze onmogelijk een akkoord geven. Dus toch maar ff bellen naar de klantenservice. Je kunt 1.maand voor het einde van het abonnement opzeggen. 


Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 44 reacties
  • Antwoord
  • 29 april 2025

Goedemiddag ​@Marco Alberts 

We kunnen via de Community helaas geen abonnement voor je opzeggen, omdat we hiervoor jouw persoonlijke gegevens nodig hebben. Zoals ​@Snowboard  ook al aangaf, mogen die gegevens niet via dit kanaal gedeeld worden in verband met privacyregels.

Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen. Via onderstaande link zie je alle contactopties en ook hoelang het gemiddeld duurt voordat je een reactie ontvangt:
🔗 https://www.simpel.nl/klantenservice/contact

We helpen je daar graag verder!

Groet Renaat

Simpel


Reageer