Afgelopen zaterdag kreeg ik een melding dat ik buiten de bundel internet verbruik had en is meteen €50 in rekening gebracht plus mijn internet is geblokkeerd.
Een uur voor de melding had ik nog 4,5 Gb aan bundeltegoed staan dus in 1 uur is er meer dan 4,5 Gb verbruikt?? Dat is onmogelijk toch? Een uur Netflix kijken is max 1 Gb (700 MB).
Er is geen update gedaan op mijn telefoon, deze staat ingesteld op handmatig én de software update van Apple die vorige week is gereleased heb ik nog niet gedaan dus dat kan het niet zijn (de update is bovendien maar 1,5 Gb dus dat verklaart ook geen 4,5 Gb verbruik).
Ik heb al gebeld maar de klantenservice medewerker kan niet verder helpen. Maar dit is technisch gezien eigenlijk onmogelijk?
Op het moment dat het gebeurde was ik in de stad boodschappen aan het doen dus heb mijn telefoon amper gebruikt.
Ik heb in alle jaren Simpel abonnement nog nooit meer dan mijn bundel nodig gehad, en dan nu in een uur ineens 4,5 Gb gebruik hebben?
Ik zag een ander bericht met dezelfde ervaring afgelopen weekend. Is er iets niet goed gegaan?
Beantwoord
Buitenbundel kosten van €50 maar geen idee waardoor?
Beste antwoord door Charlie
Hi
Wat vervelend dat het internet snel verbruikt is en je extra kosten hebt gemaakt!
In dit topic beantwoord ik een soortgelijke vraag. Ik raad je daarom aan hier een kijkje te nemen.
Groet, Charlie
Simpel
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.