Beantwoord
Ik wil het verlengen van mijn contract annuleren
Vlak voor 1-9 kreeg ik een mail met het voorstel mijn contract met 2jaar te verlengen. Daar kreeg als extra een bonus voor. Tot mijn verbazing heeft mijn nieuwe overeenkomst 1Gb minder data per maand. Dit wil ik niet dus contact met Simpel helpdesk opgenomen, vanwege het weekend pas op 2-9, een stugge medewerker melde mij dat hij niets meer voor mij kon betekenen. Zeer onbevredigend.
Beste antwoord door Joachiem
Hi Kees!
Als je verlengt heb je 14 dagen bedenktijd. Ben je buiten de bedenktijd dan kun je altijd een bundelwijziging uitvoeren via je persoonlijke Mijn Simpel pagina of via de app.
Je hoeft natuurlijk niet te verlengen, als je niet verlengt blijft je abonnement zo als deze is alleen dan krijg je geen extra bonus.
Veel plezier met je Simpel abonnement en stel gerust nog een vraag!
Groet Joachiem
Bekijk origineelAls je verlengt heb je 14 dagen bedenktijd. Ben je buiten de bedenktijd dan kun je altijd een bundelwijziging uitvoeren via je persoonlijke Mijn Simpel pagina of via de app.
Je hoeft natuurlijk niet te verlengen, als je niet verlengt blijft je abonnement zo als deze is alleen dan krijg je geen extra bonus.
Veel plezier met je Simpel abonnement en stel gerust nog een vraag!
Groet Joachiem
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.