Gisteren abbonnement verlengt via de app. Lekker voor de vakantie 3 gb meer. Netjes in de app de verlenging bevestig en in de app debevestiging gekregen dat het morgen ingaat. Helaas vandaag in de app staat de verlenging er niet meer in. Simpel gebeld probleem uitgelegd. Antwoord maar u heeft geen email ontvangen van de bevestiging dus u probleem. Wanneer de app aangeeft dat de verlenging doorgekomen is ga je ervan uit dat het goed is. Heb al jaren meerdere abonnementen bij simpel dit is wat ze doen met de vaste klanten. Vanuit simpel nul service. Niet we zullen even kijken waarom het niet doorgezet is maar gelijk dat we zelf wat fout hebben gedaan. Niks wat vervelend of we kunnen de verlenging toch een dag later in laten gaan.l of we geven u wat extra gb deze maand. Er is heel veel mogelijk maar lijkt erop dat de wil er niet is. Jammer dit.
Abbonement niet goed verlengt
Beste antwoord door Anonymous
Hi
Jammer om te lezen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen.
Wij hebben dit gecontroleerd en er is geconstateerd dat er op dit moment geen storing actief was, waardoor ik zo niet kan achterhalen waarom het niet is gelukt om het contract op dit moment te verlengen. Het is niet mogelijk om de contractvernieuwing eerder in te laten gaan, het is namelijk niet mogelijk om dit systematisch aan te passen.
Mocht je geen bevestiging ontvangen, dan is het raadzaam om hier direct contact over op te nemen zodat wij de verlenging alsnog zo spoedig mogelijk kunnen doorvoeren. Daarnaast kan je altijd in Mijn Simpel inzien of de contractvernieuwing daadwerkelijk is bevestigd.
Groet,
Lisa
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.