Beantwoord

Aanbod om abonnement te verlengen

  • 17 February 2020
  • 2 reacties
  • 206 Bekeken

Ik krijg het aanbod om mijn abonnement te verlengen, maar bij de aangeboden opties zie ik mijn huidige vorm niet terug: 500 MB voor €4,00 per maand.

Per mail heb ik te horen gekregen dat als ik niets doe mijn huidige abonnement blijft doorlopen voor de oorspronkelijke prijs. Dus dit formaat abonnement bestaat nog wel?

 

Johannes Kroese

icon

Beste antwoord door Phil 19 February 2020, 12:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Simpel verstuurt uiterst verwarrende mails waarin ze je een “aanbieding” van een “verlenging” doen. Het is meestal noch een aanbieding (want: duurder) noch een verlenging (want: nieuw contract). Ik heb dit hier reeds meermaals aangekaart en ook al een klacht gedeponeerd bij de ACM en de Consumentenbond, want dit is bewust consumenten misleiden om ze tot een nieuw contract te bewegen.

Als je niks doet, loopt je oude contract gewoon door. Let wel: Simpel mag altijd besluiten dat een bepaalde abonnementsvorm stopt. Als consument ben je dan uiteraard vrij om op te stappen.

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @JohannesKroese 

Welkom op onze community!

In deze topic geeft Ilan antwoord op soortgelijke vraag. Het antwoord dat je per e-mail hebt ontvangen klopt zo te lezen overigens. Wanneer je niks doet blijft je abonnement lopen voor de huidige prijs en onder de huidige voorwaarden.

Groetjes,

Phil

Reageer