Beantwoord
Bereik nabijheid grens NL/BE en kosten
Hallo,
Mijn ouders overwegen een abo van Simpel te nemen. Ze wonen echter heel dicht bij de Belgische grens waar Simpel heel slecht bereik heeft. De Belgische provider heeft perfect bereik
Kunnen zij toch een Simpel abo nemen en dan roamen? (zowel bellen als internet)
Met groeten
Marc
Mijn ouders overwegen een abo van Simpel te nemen. Ze wonen echter heel dicht bij de Belgische grens waar Simpel heel slecht bereik heeft. De Belgische provider heeft perfect bereik
Kunnen zij toch een Simpel abo nemen en dan roamen? (zowel bellen als internet)
Met groeten
Marc
Beste antwoord door Ilan
Hallo Marc,
Wat leuk dat je ouders overwegen om een abonnement bij Simpel te nemen!
Ik heb in je reactie even je postcode aangepast, dit is om je privacy te waarborgen.
Simpel maakt gebruik van het T-Mobile netwerk en volgens de dekkingskaart heb je op de opgegeven postcode "Zeer" goed bereik.
Tip is om het netwerk op "handmatig" te zetten, dit is om te voorkomen dat je gaat roamen aan de grens.
Avast welkom bij Simpel ;)
Ilan
Bekijk origineelWat leuk dat je ouders overwegen om een abonnement bij Simpel te nemen!
Ik heb in je reactie even je postcode aangepast, dit is om je privacy te waarborgen.
Simpel maakt gebruik van het T-Mobile netwerk en volgens de dekkingskaart heb je op de opgegeven postcode "Zeer" goed bereik.
Tip is om het netwerk op "handmatig" te zetten, dit is om te voorkomen dat je gaat roamen aan de grens.
Avast welkom bij Simpel ;)
Ilan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.