Skip to main content
Beantwoord

Coulance gehad!

  • 12 januari 2022
  • 1 reactie
  • 188 Bekeken

Marielle Kleuskens

Coulance Gehad van Simpel!

 

Naar meer als 24 uur niet kunnen bellen of gebeld worden hebben we €0,32 vergoeding gehad 🎉

Wat  is dit toch een fantastische actie…

Schaam je!!!

En daarbij als je mailt krijg je 4 dagen later een reactie.

via what’s app 6 uur later…

nou zij een medewerker u had ook via Twitter of insta contact kunnen zoeken… moet niet gekker worden.

Beste antwoord door Mila

Goedemiddag @Marielle Kleuskens,

Vervelend om te lezen dat je meer dan 24 uur niet hebt kunnen bellen. Wanneer er een storing gaande is waardoor je tijdelijk onbereikbaar bent, heb je recht op een bedrag gelijk aan de abonnementskosten die je voor één dag betaalt. Vandaar dat je €0,32 vergoeding hebt gehad. 

Wat betreft de bereikbaarheid van onze klantenservice, proberen we in ieder geval binnen twéé uur te reageren op WhatsApp. Via e-mail kan het inderdaad enkele dagen duren voordat je antwoord krijgt. Uiteraard kan je ons altijd telefonisch bereiken tussen 09:00 uur en 21:00 uur ‘s avonds.

Groet,

Mila

 

Bekijk origineel

Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • 18 januari 2022

Goedemiddag @Marielle Kleuskens,

Vervelend om te lezen dat je meer dan 24 uur niet hebt kunnen bellen. Wanneer er een storing gaande is waardoor je tijdelijk onbereikbaar bent, heb je recht op een bedrag gelijk aan de abonnementskosten die je voor één dag betaalt. Vandaar dat je €0,32 vergoeding hebt gehad. 

Wat betreft de bereikbaarheid van onze klantenservice, proberen we in ieder geval binnen twéé uur te reageren op WhatsApp. Via e-mail kan het inderdaad enkele dagen duren voordat je antwoord krijgt. Uiteraard kan je ons altijd telefonisch bereiken tussen 09:00 uur en 21:00 uur ‘s avonds.

Groet,

Mila

 


Reageer