Skip to main content

We hebben al geruime tijd een zeer slechte verbinding met de telefoon.

We zijn eigenlijk niet meer verstaanbaar.

Duurt ze lang wanneer er een verbinding is gemaakt.

 

Zeer slecht is het op dit moment.

Goedemiddag @Summie!

Goed dat je aangeeft dat je verbindingsproblemen ervaart al is het natuurlijk niet fijn dat je dit ervaart.

In deze topic kan je een aantal tips en tests terugvinden en wat je kan doen indien die tips en tests geen verbetering geven.

Groetjes,

Phil


Pffff.

 

laat maar zitten.

We stappen wel over naar een andere provider .

We hebben gewoonweg een zeer slecht netwerk en ook nog een slechte ondersteuning .


Hoi @Summie,

We kunnen natuurlijk nog op z'n minst samen kijken naar de oorzaak van de slechte verbinding! In deze tijd waarin we zitten is een goede bereik natuurlijk vanzelfsprekend broodnodig. Kan je mij een privébericht sturen met daarin je mobiele nummer waar het om gaat en aangeven wanneer je hierover te bereiken bent?

Groetjes,

Houssam


Wij hebben ook sinds de overstap van Simpel naar Odido zeeeeeer slechte verbinding. In huis bijna niet en buiten helemaal niet. Heb al eerder geklaagd, maar nooit iets gehoord. Zodra het abonnement adgelopen is, gelijk overstappen


Wij hebben ook sinds de overstap van Simpel naar Odido zeeeeeer slechte verbinding.

Hi @ronarno 

Dan is het beter om contact op te nemen met Odido want daar ben je klant. 


Ik ben klant bij Simpel en waar zij zich aanmelden voor verbindingen heb ik natuurlijk geen zeggenschap over (zal wel te maken hebben met de kosten, voorheen was het kpn bijna zonder problemen), vandaar mijn reaktie, zodat er hopelijk iets aan gedaan wordt.

Dank je wel Snowboard voor je reaktie


Reageer