Skip to main content
Antwoord

Geen mobiel netwerk

  • December 19, 2019
  • 1 reactie
  • 280 Bekeken

Jyrana
Forum|alt.badge.img

Ik heb de hele dag al geen bereik. Geen netwerk van simpel te vinden. Heb al drie keer gebeld, alle opties en tips en trucs van jullie uitgevoerd en nog niet opgelost. Kan wel weer met jullie bellen en dan kan ik weer alles uitleggen. Schiet niet op. Er is hier gewoon geen netwerk beschikbaar ondanks de mededeling dat hier geen storing zou zijn. Ook niet bij mijn zoon die een  abonnement heeft bij Ben die ook via t mobile belt.

Beste antwoord door Tess

Hi Jyrana,

Zojuist heb ik hier je andere bericht beantwoord.

Groetjes Tess 

 

1 reactie

Tess
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • December 20, 2019

Hi Jyrana,

Zojuist heb ik hier je andere bericht beantwoord.

Groetjes Tess