Goedemiddag @PaulMes,
Welkom op onze community! Wegens privacy redenen heb ik je telefoonnummer en e-mailadres afgeschermd.
Vervelend dat je niet kan sms’en. Ontvang je wel sms’jes?
In deze topic legt mijn collega Sanne enkele stappen uit die je kunnen helpen om het probleem op te lossen. Omdat je aangeeft dat je het juiste sms centrale nummer hebt ingevuld, verzoek ik je om de overige stappen door te nemen en als dat niet helpt, even contact op te nemen met onze klantenservice zodat we met je meekunnen kijken.
Groet,
Mila
Kan *5005*7672# of *#5005.... Invoeren. In beide gevallen. Ussd code niet uit te voeren, verbindingsprobleem en dus geen nummer getoont.
Kan *5005*7672# of *#5005.... Invoeren. In beide gevallen. Ussd code niet uit te voeren, verbindingsprobleem en dus geen nummer getoont.
Balen dat dit niet heeft gewerkt. Ik raad je aan om via onze Toestelhulp je telefoon te selecteren en bij de optie sms te kiezen voor ‘handmatig instellen’. Brengt dit geen oplossing, neem dan contact met onze klantenservice op. Dan pakken we je abonnement erbij en kijken we graag met je mee naar de oplossing.
Hoi daar,
Dank voor jullie hulp, helaas nog geen resultaat, Toestel Poco F3 dan wel Xiaomi staat er niet bij.
Nogmaals hierbij vermelding op telefoon:
Bij ingave *5005*7672# + belknop: USSD verbinding niet mogelijk:
Informatie van de provider:
Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code.
Als ik wat meer tijd heb, bel ik wel met klantenservice.
Met vriendelijke groeten,
Paul Messchaert/Utrecht
Hi @PaulMes,
Dat specifieke toestel staat er inderdaad niet tussen zie ik. Je kan echter ook een ander toestel selecteren waarop hetzelfde besturingssysteem als op jouw telefoon staat geïnstalleerd, dan krijg je dezelfde stappen te zien. Je kan je Android versie checken volgens de onderstaande stappen:
- Open de app Instellingen op je telefoon.
- Tik onderaan op Systeem Geavanceerd. Systeemupdate.
- Bekijk je Android-versie.
Dank maar weer. Probeer weekend jullie tip uit.
Fijn weekend
Paul