Beantwoord

ik ontvang geen sms van instanties

• 17 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 836 Bekeken

Ik ontvang geen sms van instanties zoals Rabobank,Carenzorgt, fitbit
sms van een ander toestel ontvang ik wel
ook sms als je in het buitenland bent ontvang ik
weet iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Sanne 20 augustus 2019, 11:33

Hi, welkom op de community!

Vervelend dat het niet lukt om sms'jes van instanties te ontvangen.

Op Mijn Simpel kan je onder "sim & instellingen" controleren of premium sms ingeschakeld staat. Via onze toestelhulp kan je voor jouw model telefoon de instellingen voor sms nalopen.

Verder kan je jouw nummer controleren via Pay Info op blokkades, en bij de zender van de sms'jes of daar de berichten goed en naar het goede nummer worden verstuurd.

Groet, Sanne
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hi, welkom op de community!

Vervelend dat het niet lukt om sms'jes van instanties te ontvangen.

Op Mijn Simpel kan je onder "sim & instellingen" controleren of premium sms ingeschakeld staat. Via onze toestelhulp kan je voor jouw model telefoon de instellingen voor sms nalopen.

Verder kan je jouw nummer controleren via Pay Info op blokkades, en bij de zender van de sms'jes of daar de berichten goed en naar het goede nummer worden verstuurd.

Groet, Sanne

ook ik ontvang geen codes. Al[es geprobeerd met alle instellingen maar helaas Zowel simpel als obvion verwijzen naar elkaar met als resultaat dat ik niets ontvang

wat nu te doen

Reputatie 2
Badge +7

Hi @tbo,

Ook welkom op onze Community!

In deze topic zie ik dat specifiek dezelfde instantie wordt benoemd waarbij de sms'jes niet worden ontvangen. Wellicht kunnen we @KNed vragen of hier al wat meer duidelijkheid over is gekomen?

Groetjes,

Houssam

Reageer