sms van een ander toestel ontvang ik wel
ook sms als je in het buitenland bent ontvang ik
weet iemand een oplossing?
Vervelend dat het niet lukt om sms'jes van instanties te ontvangen.
Op Mijn Simpel kan je onder "sim & instellingen" controleren of premium sms ingeschakeld staat. Via onze toestelhulp kan je voor jouw model telefoon de instellingen voor sms nalopen.
Verder kan je jouw nummer controleren via Pay Info op blokkades, en bij de zender van de sms'jes of daar de berichten goed en naar het goede nummer worden verstuurd.
Groet, Sanne
ook ik ontvang geen codes. Al[es geprobeerd met alle instellingen maar helaas Zowel simpel als obvion verwijzen naar elkaar met als resultaat dat ik niets ontvang
wat nu te doen
Hi
Ook welkom op onze Community!
In deze topic zie ik dat specifiek dezelfde instantie wordt benoemd waarbij de sms'jes niet worden ontvangen. Wellicht kunnen we
Groetjes,
Houssam
Ik heb hetzelfde probleem, ik ontvang geen SMS berichten van Twitter. Broertje heeft ook een abonnement van simpel.nl met hetzelfde probleem. In de Mijn Simpel instellingen staat Premium SMS aan, en mijn nummer is niet geblokkeerd bij Payinfo.nl. SMS center nummer in telefoon staat goed ingesteld (volgens toestelhulp). Ik ontvang wel SMS berichten van andere mensen maar niet van buitenlandse instanties. Wat nu?
heel herkenbaar, ik had ditzelfde probleem (bij Hollands Nieuwe) met verificatie-smsjes van bijvoorbeeld ING, twitter, insta, maar ook van beveiligde zorgmail etc. Bij mij bleek het niet in de instellingen te zitten, ik heb dual sim en het hielp on de simkaart waarom de smsjes niet binnenkomen in de andere simkaarthouder te stoppen. Daarna kwamen ineens alle smsjes alsnog binnen.
veel succes!
Hi
Welkom op onze community!
Balen dat je hier problemen mee ervaart. Wat
Succes!
Groet,
Mila
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.