Skip to main content
Antwoord

kan niet bellen

  • January 16, 2020
  • 1 reactie
  • 779 Bekeken

goeiedei

ik kan niet bellen of sms’en en kan ook niet gebeld worden of ge’sms’d worden. Mijn simkaart is gewoon geactiveerd. Als ik probeer te bellen, komt de melding ‘cannot connect to mobile network’

Beste antwoord door Astrid

Hi @goeiedei,

Ai, dat is niet de bedoeling!! 
Via de community heb ik geen inzage in je persoonlijke gegevens waardoor ik geen gericht antwoord kan geven. Maar wellicht vind je antwoord op je vraag in één van de volgende topics:

Topic 1 of Topic 2

Kom je er niet uit? Onze klantenservice medewerkers kunnen met je meekijken en een stappenplan met je doorlopen. 
Hopelijk kan je snel weer bellen!

Groet, Astrid

1 reactie

Astrid
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud-medewerker
  • Antwoord
  • January 17, 2020

Hi @goeiedei,

Ai, dat is niet de bedoeling!! 
Via de community heb ik geen inzage in je persoonlijke gegevens waardoor ik geen gericht antwoord kan geven. Maar wellicht vind je antwoord op je vraag in één van de volgende topics:

Topic 1 of Topic 2

Kom je er niet uit? Onze klantenservice medewerkers kunnen met je meekijken en een stappenplan met je doorlopen. 
Hopelijk kan je snel weer bellen!

Groet, Astrid