Beantwoord

Niet altijd Bereikbaar

  • 21 May 2019
  • 4 reacties
  • 1063 Bekeken

Regelmatig gaat mijn telefoon niet over als ik gebeld wordt. Niet of uren later komt er een melding van een gemiste oproep. Hoe kunnen jullie dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Youp 22 May 2019, 14:59

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +8
Hallo TEvanBodegraven,

Welkom op de community!

Problemen met gebeld worden is natuurlijk niet prettig. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Gebeurd dit altijd op dezelfde locatie? Dan zouden we eens naar de dekking kunnen kijken.

Van welk soort telefoon maak je gebruik? iPhone heeft bijvoorbeeld een 'niet storen' functie die soms zonder weten ingeschakeld staat. In dit topic staat meer uitgelegd over deze functie.

Kom je er niet uit, kan je dan contact met ons opnemen?

Groet,

Youp
Beste,

Ik heb bij herhaling hetzelfde probleem. Ik weet niet wanneer ik gebeld wordt, maar ik krijg gelijktijdig een melding van een gemiste oproep en een sms dat iemand me heeft gebeld.
Heel vervelend, zeker omdat ik mijn werktelefoon soms doorschakel naar mijn gsm.

Waar kan dit aan liggen en belangrijker, hoe wordt dit opgelost?

Hallo,

 

ik heb sinds kort hetzelfde probleem. De niet storen optie staat uit dus daar ligt het niet aan. Wat kan een andere reden zijn? Qua bereik heb ik 2 vd 4 streepjes.

 

groet,

Richard

Reputatie 2
Badge +8

@Richard1976 Hier kun je enkele stappen vinden: https://community.simpel.nl/bellen-sms-10/noodnummer-in-display-van-telefoon-geen-bereik-1948 

Groetjes Joachiem 

Reageer