Beantwoord
ongewenste buitenlandse telefoontjes
Te vaak krijg ik ongewenst veel anonieme binnen- en buitenlandse telefoontjes.
Afgelopen 4 dagen een telefoontje uit Zweden, Bulgarije en vandaag uit Italie. Regelmatig ook uit 020-Amsterdam. Het zijn altijd verschillende nummers, dus blokkeren helpt niet!
Ik vind dit niet alleen vervelend maar ook vaak storend.
Wat kan hier tegen doen? Bij Simpel een nieuw nummer aanvragen?
Graag jullie reactie.
Afgelopen 4 dagen een telefoontje uit Zweden, Bulgarije en vandaag uit Italie. Regelmatig ook uit 020-Amsterdam. Het zijn altijd verschillende nummers, dus blokkeren helpt niet!
Ik vind dit niet alleen vervelend maar ook vaak storend.
Wat kan hier tegen doen? Bij Simpel een nieuw nummer aanvragen?
Graag jullie reactie.
Beste antwoord door Astrid
Wat vervelend dat je overlast ervaart door de telefoontjes uit het buitenland!
Er zijn twee mogelijkheden om dit tegen te gaan. Via je telefoon kan je nummers blokkeren zodat ze je niet meer kunnen bellen. Dit dient wel per apart nummer te worden gedaan.
De tweede mogelijkheid is een nieuw nummer aanschaffen via de klantenservice. Hier wordt eenmalig €15 kosten voor berekend.
De klantenservice kan je verder helpen bij de aanvraag van een nieuw nummer.
Bekijk origineelEr zijn twee mogelijkheden om dit tegen te gaan. Via je telefoon kan je nummers blokkeren zodat ze je niet meer kunnen bellen. Dit dient wel per apart nummer te worden gedaan.
De tweede mogelijkheid is een nieuw nummer aanschaffen via de klantenservice. Hier wordt eenmalig €15 kosten voor berekend.
De klantenservice kan je verder helpen bij de aanvraag van een nieuw nummer.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.