Beantwoord

Raar nummer sms verzonden

  • 20 September 2021
  • 5 reacties
  • 2413 Bekeken

Badge

Goedemorgen, 

Zojuist heb ik mijn simkaart in mijn toestel gestopt. 

Prima helemaal goed. 

Meteen schijn ik een SMS verzonden te hebben door dit nummer +3197001002005

Mijn zoon had 't bij een andere provider ook met een soortgelijk nummer en ik zelf op mijn werktelefoon met andere provider ook van drie soortelijke nummers..bij 't activeren van de simkaart.. 

Hoe kom je hier vanaf? Waar ligt 't aan... 

icon

Beste antwoord door Snowboard 21 September 2021, 08:34

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Hallo @Zoutje45  

Zo te zien, ik vermoed dat er een sms verzonden is naar een 097 nummer, een alternatief voor de 06 nummers. Een nummer van een apparaat dat voor internet bedoeld is.

Beste is nummer blokkeren via de telefoon. Dat kan via de instellingen bij sms bericht.

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @Zoutje45,

Welkom op onze community en uiteraard wederom welkom bij Simpel!

Wat Sowboard aangeeft, klopt. In deze topic wordt een soortgelijke vraag beantwoord. Ik raad je aan om dit door te nemen en uiteraard de applicaties op je toestel te controleren.

Groet,

Mila

Badge

Hallo meer als achteraf blokkeren kan ik niet maar dat is natuurlijk dan te laat... 

Reputatie 6

Hallo meer als achteraf blokkeren kan ik niet maar dat is natuurlijk dan te laat... 

Hallo @Zoutje45 

Dat is beslist niet waar. Je hebt nu dat nummer geblokkeerd. Zolang jij de telefoon niet reset weet je zeker dat er geen sms meer gezonden wordt naar dat nummer. 

Badge

.. Hallo Snowboard,

 

Dat snap ik maar de eerste keer weet je dat niet natuurlijk nu is ie geblokkeerd ja... 

Maar dat weet ik toch niet voordat 't gebeurd?

Dus wel waar... 

 

Groeten Willemien 

Reageer