Beantwoord

Slecht bereikbaar

  • 7 juli 2020
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

De laatste weken ben ik slecht bereikbaar. Het lijkt erop dat de 4G dekking veel slechter is geworden. Gevolg is ook dat ik niet bereikbaar ben voor gesprekken en SMS.

Kwaliteit van gesprekken is erg slecht geworden.

Om te bellen moet ik op zolder gaan zitten.

Hillegom, postcode 2181WC

icon

Beste antwoord door Phil 7 juli 2020, 13:38

Goedemiddag @MarcoHillegom,

Welkom op de Community, ook al is dat aan de hand van een negatieve ervaring. We helpen je graag om alles goed werkend te krijgen, daarom verwijs ik je graag door naar deze topic. Daar staan een aantal handige tips en wat je kan ondernemen indien de tips geen effect hebben.

Groetjes,

Phil

 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8

Goedemiddag @MarcoHillegom,

Welkom op de Community, ook al is dat aan de hand van een negatieve ervaring. We helpen je graag om alles goed werkend te krijgen, daarom verwijs ik je graag door naar deze topic. Daar staan een aantal handige tips en wat je kan ondernemen indien de tips geen effect hebben.

Groetjes,

Phil

 

Hier ook heel slecht bereik

Helaas 4 personen abonnement in dit huis.

Wat is er gebeurd de laatste paar maanden bij simpel??? Heeft dit met de overname te maken?? 

Je leest alleen maar slecht bereik met bellen.

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Marjademooij ,

De overname heeft hier niks mee te maken. Simpel maakt al lang gebruik van het T-Mobile netwerk.

Merk je dat je een slecht bereik hebt, dan is de eerste stap controleren van de dekking en eventuele storingen op de dekkingskaart. Ook kan je de simkaart in een ander toestel testen, om uit te sluiten dat dit toestel gerelateerd is. Ervaar je dit al vanaf begin af aan, of is het iets van de laatste tijd? Veranderingen in de omgeving is ook iets om naar te kijken. Denk aan isolatie wat een slecht bereik binnenshuis geeft.

Blijf je problemen met de dekking houden, neem dan gerust contact op met de klantenservice. Daar kijken we wat we voor jullie situatie kunnen betekenen.

Groet, Sanne

Reageer