Beantwoord

Slecht tot geen bel bereik/verbinding (omgeving Venray)

  • 13 March 2020
  • 2 reacties
  • 221 Bekeken

In ons gezin 3 personen met elk een Simpel abonnement. Sinds enkele weken ervaren we alle 3 meer en meer problemen met het bereik en of de verbinding.
Sinds de afgelopen week valt zelfs geregeld de verbinding compleet weg en moet je opnieuw bellen.
Als er wel verbinding is zijn zowel jijzelf als ook de andere persoon slecht tot zeer slecht te verstaan omdat het geluid gewoon geheel of gedeeltelijk wegvalt.
Buiten lijkt het iets beter te gaan maar verder maakt het niet uit waar ik ben, thuis of op het werk of op bezoek bij vrienden/familie.
Oude of nieuwe telefoon, merk, vast of mobiel, lijkt allemaal geen verschil te maken. Alles gaat gewoon erg slecht.
SMS-jes komen hebben veel tijd nodig om binnen te komen.

Voorgesteld stappenplan van Simpel al 3x uitgevoerd maar levert totaal geen verbetering op.
Voorheen was de verbinding prima, maar de laatste tijd is het echt een drama.

icon

Beste antwoord door Houscouss 16 March 2020, 15:05

Bekijk origineel

2 reacties

Ik ervaar hetzelfde probleem omgeving Koningsbosch, midden Limburg. Hele slechte verbinding, beide bellers horen een stotterend geluid wat communiceren onmogelijk maakt.

Ik heb pas sinds kort een abonnement bij Simpel, bij KPN had ik dit probleem niet. Heb zojuist een e-mail gestuurd, hoop dat dit opgelost kan worden, want ik zou graag als klant willen blijven.

Reputatie 2
Badge +7

Hoi Roy en Yoni,

Welkom op onze Community!

Zeer vervelend wanneer je geen normaal gesprek kan voeren. In deze topic geeft Joachiem aan wat te doen bij slecht bereik. Wanneer geen verbetering in de verbinding is na de eerste 3 stappen te hebben uitgevoerd, is bij stap 4 gevraagd een aantal gegevens aan ons door te geven door het liefst telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice.

Groetjes, Houssam

Reageer