Skip to main content

Hallo mensen

Volgens mij heb ik verlengd met dubbele data + gratis bellen

Maar ik kan het nog steeds nergens waarnemen, klopt dat wel? 

Nu durf ik het niet nog een keer uit te voeren

Goedemiddag @J.Filarski,

Leuk dat je hebt verlengd of wilt verlengen!

Indien je verlenging geslaagd is, ontvang je ter e-mail een bevestiging van je verlenging. In het Mijn Simpel account zie je de wijziging ook terug in het tabblad ‘abonnement’. Daar staat eerst nog je huidige bundel aangegeven en vervolgens de bundel die vanaf de volgende maand van start gaat. Als je geen e-mail hebt ontvangen en de wijziging niet in Mijn Simpel ziet staan, dan mag je er vanuit gaan dat de verlenging niet is gelukt en kan je met een gerust hart een nieuwe verlenging invoeren. Dat laatste is sowieso mogelijk, ook als je al een verlenging hebt gedaan. Je meest recente verlenging wordt namelijk als leidend gezien.

Groetjes,

Phil


Reageer