Beantwoord

volte 4g LTE bellen + wifi bellen

  • 17 March 2019
  • 16 reacties
  • 9360 Bekeken

hallo simpel wanneer is volte 4g bellen bij jullie actief

mvg robert
icon

Beste antwoord door Diana 18 March 2019, 15:45

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 1
Badge +7
Hoi Robert,

Het is nog niet bekend wanneer Simpel de mogelijkheid aan gaat bieden om te bellen over 4G of VoLTE.
Zodra we dat aanbieden zullen we onze klanten uiteraard op de hoogte stellen hiervan.

Met vriendelijke groet,
Diana
Okey het gaat om de telefoon van mijn schoonmoeder
De heeft in huis bijna geen bereik terwijl ze wel bereikbaar moet zijn via haar mobiel

Mvg Robert
Reputatie 1
Badge +7
Wat vervelend dat ze bijna geen bereik heeft op haar huisadres. Heb je al gekeken op onze Dekkingskaart?
Mocht ze problemen blijven ervaren met haar bereik, neem dan graag even contact op met onze Klantenservice. Zij kunnen je hier mee verder helpen.

Met vriendelijke groet,
Diana

Hoi Robert,

Het is nog niet bekend wanneer Simpel de mogelijkheid aan gaat bieden om te bellen over 4G of VoLTE.
Zodra we dat aanbieden zullen we onze klanten uiteraard op de hoogte stellen hiervan.

Met vriendelijke groet,
Diana

Dit antwoord was 1 jaar geleden. Ga er maar vanuit dat Simpel niet van plan was om VoLTE aan te bieden. Niks mis mee natuurlijk voor een virtuele provider.

Nu T-Mobile de boel heeft overgenomen, is er misschien wat meer bekend ?

Zij ondersteunen dit wel standaard. Simpel gebruikt al het netwerk van hun,

Badge

Laten we hopen dat met de overname door T-mobile VoLTE en VoWIFI eindelijk eens worden ondersteund. Ik heb hetzelfde probleem binnenshuis en. das gewoon jammer. Kleine moeite om het te activeren lijkt me dus hopelijk gaat dit op korte termijn gebeuren. 

 

Ik ga het nog 1 keer proberen want het ontvangst in ons huis is dramatisch, als ik geluk heb 1 streepje maar meestal totaal geen signaal. Ik vraag hierbij aan Simpel een goede inhoudelijk reactie te geven en een uitleg waarom VoLTE nog steeds niet beschikbaar is terwijl T-Mobile het wel aanbied. Graag horen we hier wat er aan gedaan wordt en niet alleen maar een reactie zo van als het beschikbaar komt dan informeren wij onze klanten. Ik sta samen met ons gezin voor de keus bij simpel te blijven maar dan verwacht ik op korte termijn VoLTE en anders zal ik mijn abonnementen moeten opzeggen.

Ik hoor het graag!!

 

MVG,

Ron

Reputatie 2
Badge +8

@RonG,

Welkom op onze community!

Vervelend dat je problemen ervaart met het netwerk. 

Ik kan begrijpen dat je duidelijkheid wilt betreft het aanbieden van VoLTE. Echter blijft het antwoord hetzelfde. Op dit moment hebben wij géén exacte data wanneer de mogelijkheid van bellen via VoLTE aangeboden zal worden. Zoals in de eerdere berichten van mijn collega @Diana is aangegeven, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Aan de hand van je gegevens, zullen wij een mogelijke onderzoek starten om na te gaan waar het probleem ligt. 

Groet,

Mila

Hoi lezers,

Goed nieuws: We gaan testen! :sunglasses:

We zijn op zoek naar 30 testers die ons willen helpen om VoLTE (ook bekend als bellen over 4G). Wil jij ons daarbij helpen laat dan in dit topic een reactie achter, dan komen we zo snel mogelijk bij je terug!

Badge

@David Bedankt voor je reactie en voor de uitnodiging. Helaas moet ik deze afslaan.

Inmiddels ben ik klant geworden bij Hollandsnieuwe omdat zij bellen via VoFi en VoLTE wel ondersteunen. N.B. de dekking binnenshuis hier in het buitengebied is waardeloos met Simpel en dus ben ik echt afhankelijk van VoWifi. 

Mocht VoWifi en VoLTE in de toekomst worden ondersteund door Simpel dan kom ik graag terug.

 

 

Hi @ibvanhemert,

Dan wordt het inderdaad wat lastig testen! :sweat_smile: Een begrijpelijke keuze overigens, want je wilt natuurlijk wel een goede netwerkervaring hebben en goed bereikbaar zijn.

Hopelijk kunnen we in je in de toekomst weer verwelkomen en je deze goede netwerkervaring bieden! :thumbsup:

Badge

@David Ja het is jammer want enkele jaren geleden beloofden jullie al dat jullie zouden beginnen met ondersteunen van VoWIFI en VoLTE. Gaan jullie dan ook VoWIFI ondersteunen ? 

Hi @ibvanhemert,

Dat is wel de planning, maar ook dat kan nog wel een tijdje op zich laten wachten en ik heb geen concrete datum waarop we dat gaan uitrollen. 

Mocht dit wel het geval zijn dan loop ik de bekende topics over dit onderwerp weer na en ontvang je vanzelf weer een notificatie van het topic! 👍

Ik denk dat jullie heel veel klanten erbij krijgen als jullie dat wifi bellen eindelijk eens uitrollen. Wij zitten nu met onverstaanbare gesprekken opgescheept.

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Arno Willemstein,

 

Wij rollen dit langzaamaan uit voor als onze klanten. Indien je dit eerder ingeschakeld wilt hebben, contacteer onze klantenservice dan even! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Ik zou graag Volte willen

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Llq123321989,

 

Bekijk even mijn berichtje hierboven, dan weet je hoe je dit in orde kunt maken! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer