Beantwoord

Wegvallende telefoongesprekken Oegstgeest

  • 15 September 2021
  • 11 reacties
  • 294 Bekeken

Kan niet normaal bellen om de zoveel seconden valt gesprek weg.

icon

Beste antwoord door Mila 16 September 2021, 13:12

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Goedemiddag @Rémon Beij.

Welkom op onze community!

Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met het netwerk. in deze topic vind je enkele stappen die het probleem mogelijk verhelpen.

Mocht je vooralsnog problemen blijven ervaren, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice, zodat we aan de hand van je gegevens, met je mee kunnen kijken.

Succes!

Groet,

Mila

 

Goedemiddag Mila,

 

aan mijn mobiele telefoon en die van mijn vrouw ligt het niet. Op “Je bent een Oegstgeestenaar als” groep (Facebook). Is er een hele discussie gaande dat er in de wijk Haaswijk meerdere Simpel/T-Mobile gebruikers het zelfde probleem ervaren. Er is blijkbaar een defect aan een mast in de buurt had ik gelezen.

https://www.facebook.com/groups/iloveoegstgeest

Reputatie 2
Badge +8

Hi @Rémon Beij,

Goed dat je op onderzoek uit bent gegaan. Wat een vervelende situatie! 

Omdat ik niets terugzie op de dekkingskaart, is het belangrijk dat je vooralsnog contact opneemt met onze klantenservice zodat we hier een persoonlijke melding van kunnen maken. 

Groet,

Mila

bij mij in Oegstgeest ook hetzelfde probleem de verbinding valt elke keer een paar seconden weg. Is heel erg vervelend.

 

NB. heb via het contact formulier een melding gemaakt

Hi @beller9999

Vervelend dat ook jij problemen ervaart op ons netwerk. 

Fijn dat je het contactformulier hebt weten te vinden! Ik of mijn collega zal spoedig contact met je opnemen. 

Groet, 

Lisa 

Na een tijdje werkte alles weer naar behoren, sinds een maand hebik weer hetzelfde probleem. Ik kan geen gesprekken voeren, telkens valt de verbinding weg en hoor niks meer.

 

De storing aan de verbindingsmast is weer terug, ondertussen heb ik ook al het contact formulier ingevuld

Loop tegen hetzelfde probleem aan.

Krakend en wegvallende gesprekken en voicemail is al helemaal niet te verstaan. Aan de telefoon wordt gezegd dat het aan mijn toestel ligt. Dat is uitgesloten door de simkaart in een andere gelijke telefoon te stoppen.

Dekkingsgraad check gedaan, die is zowel 3g als 4g binnen en buiten zeer goed bereik. Wat me opviel is dat het gedoe begonnen is sinds ik ruim twee weken geleden een verlenging heb afgesloten, misschien geen relatie, maar benoem het toch maar.

 

PS. @Rémon Beij en @beller9999 ik zet het maar in jullie draadje omdat we een gelijkend probleem hebben.

Reputatie 2
Badge +7

Goedemiddag @DoeMaarNiet en @beller9999,

Welkom op onze Community!

Erg vervelend dat jullie problemen ervaren in en rond Oegstgeest. Op dit moment is er een grootschalige storing actief. Deze kan je in de gaten houden via onze dekkingskaart. Op dit moment is er geen oplossingstijd bekend. We doen ons best om de storing zo snel mogelijk te verhelpen. Wanneer de storing opgelost is kan je eventueel contact opnemen, we kunnen dan samen een vergoeding indienen voor de dagen dat er geen bereik geweest is en je belemmerd was door de storing.

Fijne dag gewenst!

Groetjes,

Jane

Beste Janine,

Dank voor je reactie, echter mijn probleem heeft niets met dekkingskaart te maken dat vermeldde ik al. Ik reageerde via dit draadje vanwege de titel, misschien had ik dat niet moeten doen.  Ik woon niet in Oegstgeest, maar in het midden van het land en er is niets met het bereik aan de hand.

Mijn bericht nog eens:

Krakend en wegvallende gesprekken en voicemail is al helemaal niet te verstaan. Aan de telefoon wordt gezegd dat het aan mijn toestel ligt. Dat is uitgesloten door de simkaart in een andere gelijke telefoon te stoppen.

Dekkingsgraad check gedaan, die is zowel 3g als 4g binnen en buiten zeer goed bereik. Wat me opviel is dat het gedoe begonnen is sinds ik ruim twee weken geleden een verlenging heb afgesloten, misschien geen relatie, maar benoem het toch maar.

 

Als het beter is dat ik een nieuw draadje begin, laat me weten.

 

 

 

Dit duurt me veel te lang, ben al paar dagem bezig, dus zojuist telefonisch contact gehad met simpel 

Beste Janine,

Dank voor je reactie, echter mijn probleem heeft niets met dekkingskaart te maken dat vermeldde ik al. Ik reageerde via dit draadje vanwege de titel, misschien had ik dat niet moeten doen.  Ik woon niet in Oegstgeest, maar in het midden van het land en er is niets met het bereik aan de hand.

Mijn bericht nog eens:

Krakend en wegvallende gesprekken en voicemail is al helemaal niet te verstaan. Aan de telefoon wordt gezegd dat het aan mijn toestel ligt. Dat is uitgesloten door de simkaart in een andere gelijke telefoon te stoppen.

Dekkingsgraad check gedaan, die is zowel 3g als 4g binnen en buiten zeer goed bereik. Wat me opviel is dat het gedoe begonnen is sinds ik ruim twee weken geleden een verlenging heb afgesloten, misschien geen relatie, maar benoem het toch maar.

 

Als het beter is dat ik een nieuw draadje begin, laat me weten.

 

 

 

 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @DoeMaarNiet,

 

Ah, mijn collega ging er vanuit dat je hier woonde, gezien het onderwerp van het topic.

Ik hoop dat het probleem na het contact opnemen met de klantenservice spoedig verholpen wordt! 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer