Deze 2 regels heb ik gekopieeerd van jullie tarievenlijst en dit valt altijd zo begrijp ik buiten de bundel om te bellen
Van zone 1 naar Nederland € 0,31
Vanuit Nederland naar zone 1 € 0,23*
Mijn vraag is--Stel ik ben op vakantie in Frankrijk--ik bel een andere Nederlander [op zijn Nederlandse 06 nummer] die ook in Frankrijk is--wat kost me dat dan???
{Ik had weleens iets begrepen dat een dergelijke verbinding nog via Nederland loopt]
Beste antwoord door Snowboard
Van zone 1 naar Nederland € 0,31
Dit bellen gaat uit de bundel.
Vanuit Nederland naar zone 1 € 0,23*
Mijn vraag is--Stel ik ben op vakantie in Frankrijk--ik bel een andere Nederlander [op zijn Nederlandse 06 nummer] die ook in Frankrijk is--wat kost me dat dan???
{Ik had weleens iets begrepen dat een dergelijke verbinding nog via Nederland loopt]
Dit gaat via je bundel omdat hier geldt roam like at home. Er wordt gebruik gemaakt van het netwerk van de roamingpartner in het buitenland.
Dit gaat via je bundel omdat hier geldt roam like at home. Er wordt gebruik gemaakt van het netwerk van de roamingpartner in het buitenland.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.