Beantwoord

Onterechte kosten bellen buitenland bellen vanuit NL voip nummer

  • 26 March 2024
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Vorige maand kosten in rekening gebracht gekregen voor bellen vanuit buitenland ik gebruik mijn telefoon niet. Ik bel via whatsapp of VOIP cheapconnect. Simpelblijft beweren dat ik naar mijn VOIPnummer bij cheapconnect bel (033) nummer. Deze maand weer. Ik krijg niet eens een serieuze reactie.

icon

Beste antwoord door Dounia 28 March 2024, 16:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hi @maurelius

Vervelend om te lezen dat je extra kosten hebt gemaakt. Het verbruik wat je via Mijn Simpel ziet staan is echter daadwerkelijk via jouw simkaart geregistreerd.
Indien je via WhatsApp of  VOIP cheapconnect had gebeld op de juiste manier dan hadden wij natuurlijk ook geen extra kosten in rekening kunnen brengen. Er is in dit geval een verbinding geweest met de simkaart. 
Hoe vervelend het ook indien het verbruik via de simkaart is geregistreerd dan zijn de kosten terecht in rekening gebracht.

Ik wens je desondanks een fijne dag!

Groet, Noor
Simpel

Nee mijn SIM zit in mijn telefoon en ik heb het log uitgelezen die is NIET gebruikt. Ik heb doorschakelen naar een 033 nummer (dus NL) aan staan.  Blijkbaar belasten jullie dit doorschakelen als bellen naar een buitenlands nummer. Ik denk dat er een fout in jullie billing system zit.

Dat is niet ondenkbaar. Ik heb in het verleden customer care & billing voor o.a. KPN mobile ingericht. Dit soort dingen komt voor. Dus kijk aub nog eens na.

Hi @maurelius 

Bedankt voor je bericht. 

Wij zouden graag met je willen mee kijken in de SIM-instellingen. Helaas heb ik hier niet voldoende klantgegevens voor.

Zou je ons willen bellen op telefoonnummer: 088-1005757.
We zijn op werkdagen van 9:00 tot 21:00, en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 te bereiken.

 

Verder wil ik je nog een prettige dag toewensen.

 

Groetjes, Dounia
Simpel

Reageer