Beantwoord

SMS gekregen (factuur

  • 7 februari 2021
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Is dit herkenbaar bij iemand? Of is dit fraude? Weet iemand toevallig het antwoord hierop? En hoe fix ik dit.

thx alvast!

(zie foto)

icon

Beste antwoord door Mila 8 februari 2021, 16:57

Goedemiddag @Henk2021,

Welkom op onze community!

Dit zijn waarschuwings-sms'jes die wij sturen om je tegen ongewenste buitenbundelkosten te beschermen. Je hebt nu het gebruikslimiet bereikt, mocht je nog internet nodig hebben voordat je nieuwe bundel ingaat, adviseer ik je om een MB-aanvuller te bestellen via je persoonlijke Mijn Simpel pagina of per sms. 

Ik adviseer je ook om in te loggen op je Mijn Simpel pagina om inzicht te krijgen in je verbruik, tevens is het verstandig om een plafond in te stellen. 

Als je geen correspondentie van ons ontvangt, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice om na te gaan of er wellicht een foutief e-mailadres bij ons is opgeslagen. 

Succes!

Groet,

Mila

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Goedemiddag @Henk2021,

Welkom op onze community!

Dit zijn waarschuwings-sms'jes die wij sturen om je tegen ongewenste buitenbundelkosten te beschermen. Je hebt nu het gebruikslimiet bereikt, mocht je nog internet nodig hebben voordat je nieuwe bundel ingaat, adviseer ik je om een MB-aanvuller te bestellen via je persoonlijke Mijn Simpel pagina of per sms. 

Ik adviseer je ook om in te loggen op je Mijn Simpel pagina om inzicht te krijgen in je verbruik, tevens is het verstandig om een plafond in te stellen. 

Als je geen correspondentie van ons ontvangt, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice om na te gaan of er wellicht een foutief e-mailadres bij ons is opgeslagen. 

Succes!

Groet,

Mila

Reageer