Skip to main content
Vraag

Abo dochter (11) volledig beëindigd ivm missen aanmaningen gericht aan mijn dochter voor betaling 10,50 euro

• March 2, 2026
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Simpel.nl heeft het abo van mijn dochter van 11 beëindigd en resterende termijnen in rekening gebracht, omdat ik blijkbaar een betaling van 10,50 euro heb gemist. Aangezien de aanmaningen op het mailadres van mijn dochter binnen zijn gekomen, is er geen actie door ons genomen.

Nu bel ik naar de klantenservice om dit netjes op te lossen in de veronderstelling dat ik nog klant kna blijven bij Simpel.nl, maar daar krijg ik te horen dat ik door niet te betalen het abo heb opgezegd en dat er maar liefst 9 resterende termijnen betaald moeten wroden zonder dat ik hier een tegenprestatie voor krijg. Het abo kan niet meer worden geheractiveerd, de klantenservice wijst mij het gat van de deur. Nogmaals: ik wil klant blijven, verschuldige termijn + incassokosten betalen.

Ben ik nou gek hier of is dit bij Simpel.nl een lek waarmee tevreden en welwillende klanten naar de concurrent worden gedreven? Want als ik mijn dochter oversluit, volgen natuurlijk de rest van mijn gezinsleden en familieleden.

@Simpel Wat kunnen we hier samen aan doen?

1 reactie

• Superster
  • March 2, 2026

Beste ​@nlpawir5 .

Ik geloof dat je zelf al het antwoord hebt gegeven. Ik lees trouwens nogal wat dingen die niet kunnen kloppen.

Ik vermoed dat het nummer naar iemand anders is gegaan of zal gaan.

Ik zou je aanraden om te bedenken dat het abonnement niet is afgesloten op naam van je dochter omdat zij minderjarig is.