Beantwoord

Alle facturen op 1 datum bijvoorbeeld alles op 1 xx van elke maan

  • 30 June 2020
  • 1 reactie
  • 145 Bekeken

Ik heb meerdere abonnement bij Simpel. Deze zijn al gekoppeld in 1 gebruikersomgeving. Wat om te beginnen al storend is, is dat je de factuur niet gemaild krijgt, maar moet inloggen en dan de factuur moet downloaden. Maar wat NOG storender is, is dat dit diverse malen per maand gebeurt. Omdat het ene abonnement is afgesloten op 10 maart en het andere op 17 maart en de volgende op 21 maart enz (voorbeelden). Is het nou mogelijk dat jullie alle facturen terugrekenen naar 1 centrale datum te weten de 1e van elke maand door eenmalig het volgende te doen: 

  • neem het maandbedrag 
  • deel dit door 30 dagen 
  • deze dagprijs verreken je dan vanaf de abonnementsdatum (dus sluit je het abonnement op de 10e, dan wordt er voor deze optie 20 dagen bijgerekend x de dagprijs, eenmalig
  • Vervolgens wordt dan voor ALLE facturen voortaan elke maand op de 1e van de maand de mail gestuurd: u kunt uw facturen downloaden. Dan hoef je per maand slechts 1 x dat ergerlijke inloggen te doen, en vanuit mijnsimpel.nl kun je dan achter elkaar de verschillende accounts aanklikken en heb je in 1 opeenvolgende handeling al de facturen voor die maand 

Zou me veel tijd en vooral veel ergernis schelen als je dit als optie kunt kiezen!!

icon

Beste antwoord door Houscouss 1 July 2020, 15:37

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hi Michel,

Welkom op onze Community!

In deze topic wordt de vraag beantwoord waarom de facturen niet per mail worden verstuurd. De incassodatum kan daarnaast op het moment niet worden aangepast, zie ook de F.A.Q. 

Wél begrijp ik je wens uiteraard en daarom de feedback dan ook intern bij ons uitgezet.

Groetjes

Houssam

 

Reageer