Beantwoord

Factuur betaald met verkeerd factuurnummer

  • 22 April 2020
  • 1 reactie
  • 181 Bekeken

Hoi,

 

Ik heb mijn factuur betaald,maar heb een verkeerd factuurnummer ingevuld. Ik heb hierover gebeld en het zou gecorrigeerd worden, maar ik kreeg deze maand toch een factuur, waarbij ik wettelijke incassokosten moest betalen. Wilt u dit bedrag terug boeken, aangezien ik gewoon binnen de normale termijn heb betaald

icon

Beste antwoord door Alexandra 23 April 2020, 13:21

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @jkat

wat vervelend! Is de betaling inmiddels wel gekoppeld? Zo nee, kan je ons dan via de klantenservice een betaalbewijs toesturen? Daarop moet het volgende goed leesbaar zijn: 

1.je rekeningnummer en naam
2. ons rekeningnummer
3. het bedrag
4. de omschrijving
5. de datum

Verder kan het tot 10 werkdagen duren voordat een handmatige betaling wordt verwerkt, vandaar dat we een iDeal betaling adviseren. Die is namelijk direct aan de juiste factuur gekoppeld. Of de betaling op tijd gedaan is of niet kan ik zo niet beoordelen omdat ik je abonnement niet kan inzien, daarover kan je ook contact opnemen met onze klantenservice. 

Fijne dag! 

Groetjes, Alexandra

Reageer