Beantwoord

fout in factuur?

  • 5 May 2019
  • 1 reactie
  • 297 Bekeken

Beste,
Mijn zoon heeft een internetbundel en op zijn telefoon ingesteld dat na 500 MB niet meer gebruikt gemaakt kan worden van mobiel internet. Toch heeft hij in april een hogere factuur doordat er kosten zijn gemaakt voor mobiel interent. Hoe is dat mogelijk?
icon

Beste antwoord door Alexandra 6 May 2019, 16:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hey lwb!

Leuk dat je je aangemeld hebt bij onze Community. Welkom :)

Een limiet in je toestel is niet per se voldoende om buitenbundelverbruik te voorkomen. Het kan zijn dat je toestel de gegevens op een andere manier meet. Denk bijvoorbeeld aan een andere bundelperiode. Als de bundel vanaf de 5e van iedere maand ingaat en je toestel houdt het verbruik vanaf de 1e van de maand bij, dan klopt dat niet.

Om buitenbundelkosten te voorkomen raden we daarom aan om een Plafond in te stellen. Zodra je zoon de limiet bereikt stopt zijn internet, en krijgt hij geen extra kosten op zijn factuur. Lees hier gelijk ook even of jullie misschien in aanmerking komen voor een coulance.

Groetjes, Alexandra

Reageer