Beantwoord

Heb perongelijk een factuur betaald, terwijl ik geen abonement meer heb.

  • 19 november 2019
  • 1 reactie
  • 92 Bekeken

ik heb een mailtje gekregen dat ik een factuur moest betalen. en die heb ik betaald omdat ik dacht dat het me andere abonement was van een andere service, heb perongelijk niet goed opgelet. en ik heb geen abonement meer op simpel. is er een manier om me geld terug te krijgen?

icon

Beste antwoord door Youp 20 november 2019, 12:37

Hallo @Joey D,

 

Welkom op onze community!

 

Wanneer je een betaling hebt gedaan en die niet gekoppeld kan worden aan een abonnement, zal je betaling uiteindelijk teruggestort worden op je rekening. Hier hoef je verder niets voor te doen.

 

Groet,

 

Youp

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +8

Hallo @Joey D,

 

Welkom op onze community!

 

Wanneer je een betaling hebt gedaan en die niet gekoppeld kan worden aan een abonnement, zal je betaling uiteindelijk teruggestort worden op je rekening. Hier hoef je verder niets voor te doen.

 

Groet,

 

Youp

Reageer