Skip to main content
Antwoord

hoge rekening

  • September 6, 2022
  • 1 reactie
  • 162 Bekeken

Loesaa

Hoi,

 

tot mijn grote verbazing heb ik een veel te hoge rekening. Er staat dat ik super veel MB heb gebruikt, maar rond die tijd heb ik geen internet kunnen gebruiken.

Graag zou ik zien dat dit gecorrigeerd wordt.

 

gr. Loes

Beste antwoord door Charlie

Hi @Loesaa,

 

Vervelend dat je veel kosten hebt gemaakt!

 

In dit topic beantwoorden wij een soortgelijke situatie. Wellicht dat je zo kan achterhalen wat er is gebeurd / hoe dit te voorkomen! 

 

Groet, Charlie

Simpel

1 reactie

Charlie
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 8, 2022

Hi @Loesaa,

 

Vervelend dat je veel kosten hebt gemaakt!

 

In dit topic beantwoorden wij een soortgelijke situatie. Wellicht dat je zo kan achterhalen wat er is gebeurd / hoe dit te voorkomen! 

 

Groet, Charlie

Simpel