Ik wilde een overstap doen dmv nummer behoud ik heb betaald opeens krijg ik te horen dat dit niet gaat lukken ik wil de besteling annuleren en ik sta 60min in de wachtrij en krijg niemand te spreken via de mail zijn jullie ook niet bereikbaar wel moet ik een brief sturen naar jullie maar ik heb geen printer hartelijk dank maar ik ga jullie geen rode cent extra geven.
IK BEN OPGELICHT DOOR JULLIE
Beste antwoord door Raveena
Beste
Wat vervelend om te horen dat je overstap met nummerbehoud niet is gelukt en dat je zoveel moeite hebt moeten doen om ons te bereiken. Ik begrijp heel goed dat dit frustrerend voor je is, zeker nu je al hebt betaald en graag duidelijkheid wilt.
Je kunt je bestelling gelukkig zonder problemen annuleren, zolang dit binnen de wettelijke bedenktijd gebeurt. Wij zorgen er dan voor dat de annulering correct wordt verwerkt en dat er geen extra kosten voor jou ontstaan.
Wil je ons daarom zelf even bellen? Dan kunnen we samen direct kijken naar de annulering en zorgen dat alles correct wordt afgehandeld, zonder dat je extra kosten hoeft te maken.
Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je medewerking!
Groet,
Raveena
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.