Beantwoord

Ik heb betaald en zie dit niet terug op Mijn Simpel

  • 13 September 2021
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Ik heb betaald voor mijn sim kaart 2.50 euro en op simpel app staat niet betaald dit is mijn telefoonnummer 06****

icon

Beste antwoord door Mila 14 September 2021, 10:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Goedemorgen @Anwar Hafez,

Welkom op onze community!

Wegens privacy redenen heb ik je 06-nummer afgeschermd. 

Het klopt dat het soms even kan duren voordat een betaling gekoppeld is. Het is daarom aangeraden om, indien de incasso mislukt, via de Mijn Simpel pagina met iDeal te betalen. Zo weet je zeker dat de betaling binnen vijftien minuten gekoppeld wordt. Wanneer je een overboeking doet, kan het tot 10 werkdagen duren om deze te koppelen.

Groet,

Mila 

Reageer