Skip to main content
Antwoord

Ik heb betaald en zie dit niet terug op Mijn Simpel

  • September 13, 2021
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Anwar Hafez

Ik heb betaald voor mijn sim kaart 2.50 euro en op simpel app staat niet betaald dit is mijn telefoonnummer 06****

Beste antwoord door Mila

Goedemorgen @Anwar Hafez,

Welkom op onze community!

Wegens privacy redenen heb ik je 06-nummer afgeschermd. 

Het klopt dat het soms even kan duren voordat een betaling gekoppeld is. Het is daarom aangeraden om, indien de incasso mislukt, via de Mijn Simpel pagina met iDeal te betalen. Zo weet je zeker dat de betaling binnen vijftien minuten gekoppeld wordt. Wanneer je een overboeking doet, kan het tot 10 werkdagen duren om deze te koppelen.

Groet,

Mila 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+8
  • Simpel Medewerker
  • Antwoord
  • September 14, 2021

Goedemorgen @Anwar Hafez,

Welkom op onze community!

Wegens privacy redenen heb ik je 06-nummer afgeschermd. 

Het klopt dat het soms even kan duren voordat een betaling gekoppeld is. Het is daarom aangeraden om, indien de incasso mislukt, via de Mijn Simpel pagina met iDeal te betalen. Zo weet je zeker dat de betaling binnen vijftien minuten gekoppeld wordt. Wanneer je een overboeking doet, kan het tot 10 werkdagen duren om deze te koppelen.

Groet,

Mila