Beantwoord

Inflatie n.v.t. op contact van voor 2022

  • 16 January 2024
  • 4 reacties
  • 139 Bekeken

Badge

Goedendag,

 

U gaat mij een inflatie correctie doorvoeren.

In uw toelichting staat dat dit niet van toepassing is op contracten van voor 2022.

Waarom is dit dan wel op mi van toepassing als mijn contract van voor 2022 is?

 

 

icon

Beste antwoord door Noor 16 January 2024, 13:52

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +7

Hoi @dirk62,

Begrijpelijk dat je hier een vraag over hebt! 

Ik heb helaas geen zicht op jouw abonnement via deze weg. 
Om deze reden wil ik je daarom ook verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij met jou mee kunnen kijken naar jouw abonnement.

Ik wens je een fijne dag!

Groet, Noor
Simpel 

 

Reputatie 1

Je zal waarschijnlijk net als ik genaaid zijn door een keer een verlenging te hebben aangevraagd of gekregen.

Rond de tijd dat de voorwaarden zijn gewijzigd ben ik door Simpel gebeld om te vragen of ik mijn abonnement wilde verlengen. Dan krijg je iets betere deal met ondertussen meteen de nieuwe regeltjes... Oftewel "hangen".

En op dit moment krijgen alle nieuwe klanten betere deals en wij ooit hebben gehad voor wel gewoon een tientje.

De vaste en trouwe klanten betalen dus voor de campagne voor nieuwe klanten. 

Dank je wel Odido, was van Simpel afgebleven! 

Reputatie 2
Badge +7

Hi @JPF

In een andere topic hebben wij al een en ander voor je toegelicht, graag wil ik je dan ook naar deze toe verwijzen. 

Uiteraard snap ik dat je niet blij bent met de inflatie correctie, echter wil ik je vriendelijk verzoeken om jouw klacht in één topic te houden zodat de forum overzichtelijk blijft. 

Ik wens je desondanks de situatie een fijne dag. 

Groet, Noor 
Simpel 

Reputatie 1

Je hoeft me niet uit te leggen dat ik alle kleine (en vooral tussentijds toegevoegde) regeltjes moet lezen. 

 

Ik noem het naaien, als jullie me iets aanbieden en ondertussen de regeltjes hebben gewijzigd in het nadeel van de klant, maar ondertussen nog steeds nieuwe klanten naar binnen proberen te trekken die EN meer krijgen EN minder betalen dan de trouwe klant ! 

Reageer