Beantwoord

Klacht voel me ontzettend belazerd

  • 29 October 2021
  • 1 reactie
  • 358 Bekeken

Heb 3 abonnementen lopen voor mijn kids en zag destijds een actie 7GB/onbeperkt bellen/500 sms voor €10,- pm (2 jaar aan vast)

 

Werd mij verteld dat ik ook voor een lagere bundel kon kiezen voor €2,50 zou ik 250 MB internet krijgen, 50 belminuten, 500 sms'jes dat was voldoende en mocht dat niet het geval zijn dan zou ik altijd nog de bundel kunnen verhogen.

 

werd mij destijds niets verteld over een plafond omdat ik ineens rekeningen binnen kreeg boven de €30,- per abonnement!!! ja mevrouw je moet de plafond inschakelen anders gaan de kinderen over hun bundel heen… nog een €0.50 pp erbij. en de rekeningen bleven oplopen naar de €10,- pp omdat de internet data niet de wifi pakte van huis maar een eigen leven ging leiden.

 

Heb gister weer de abonnementen aangepast maar. voel me zo belazerd! van €2,5 naar €33-, pp

terwijl ik gewoon de actie bundels kon nemen wat nu achteraf dus niet kan omdat ik nu al een klant ben dus tja zwaar opgelicht.

 

Heb beleefd een aantal keren gevraagd of ik dat toch nog kon wijzigen naar deze actie bundel… Nee dat geldt alleen voor nieuwe klanten en ik moet nog 1,5 jaar wachten om deze actie alsnog te kunnen nemen. dit is toch absurd!!!!

 

mvg,

Een zeer opgelichte klant met 3 abonnementen

icon

Beste antwoord door Mila 1 November 2021, 18:26

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8

Goedenavond @Lubna Oulad,

Welkom op onze community,

Ik kan me voorstellen dat je baalt van de gemaakte kosten. Echter bieden wij inderdaad de optie om een plafond in te stellen via je Mijn Simpel pagina, wat je zelf kan instellen. Ook sturen we altijd standaard waarschuwings-berichten zodat je je internetverbruik in de gaten kan blijven houden. Als je ervoor kiest om te blijven internetten, doe je dit wel tegen het buitenbundeltarief. In deze topic geeft mijn collega Houssam enkele tips die je kunnen helpen om het verbruik te verminderen. Verder klopt het dat je een bundelwijziging kan doen binnen contractduur, echter wel tegen de reguliere tarieven. Omdat het abonnement reeds is ingegaan, kan je géén gebruik meer maken van de actietarieven. 

Mijn advies is om vooralsnog het plafond in te stellen, zo weet je in ieder geval zeker dat de factuur nooit hoger uitkomt dan het ingestelde plafond.

Groet,

Mila

Reageer