Heb 3 abonnementen lopen voor mijn kids en zag destijds een actie 7GB/onbeperkt bellen/500 sms voor €10,- pm (2 jaar aan vast)
Werd mij verteld dat ik ook voor een lagere bundel kon kiezen voor €2,50 zou ik 250 MB internet krijgen, 50 belminuten, 500 sms'jes dat was voldoende en mocht dat niet het geval zijn dan zou ik altijd nog de bundel kunnen verhogen.
werd mij destijds niets verteld over een plafond omdat ik ineens rekeningen binnen kreeg boven de €30,- per abonnement!!! ja mevrouw je moet de plafond inschakelen anders gaan de kinderen over hun bundel heen… nog een €0.50 pp erbij. en de rekeningen bleven oplopen naar de €10,- pp omdat de internet data niet de wifi pakte van huis maar een eigen leven ging leiden.
Heb gister weer de abonnementen aangepast maar. voel me zo belazerd! van €2,5 naar €33-, pp
terwijl ik gewoon de actie bundels kon nemen wat nu achteraf dus niet kan omdat ik nu al een klant ben dus tja zwaar opgelicht.
Heb beleefd een aantal keren gevraagd of ik dat toch nog kon wijzigen naar deze actie bundel… Nee dat geldt alleen voor nieuwe klanten en ik moet nog 1,5 jaar wachten om deze actie alsnog te kunnen nemen. dit is toch absurd!!!!
mvg,
Een zeer opgelichte klant met 3 abonnementen