Ik zie net extra kosten voor het plafond.
Ik wist niet eens dat er een plafond was en zeker nooit gebruikt.
Ik kom nooit buiten de bundel uit.
Nu staat er extra kosten van 1Euro.
Hoe is dit mogelijk….
Ik zie net extra kosten voor het plafond.
Ik wist niet eens dat er een plafond was en zeker nooit gebruikt.
Ik kom nooit buiten de bundel uit.
Nu staat er extra kosten van 1Euro.
Hoe is dit mogelijk….
Hi
Welkom op onze community!
Enkel jijzelf kan een plafond instellen via je persoonlijke Mijn Simpel pagina. In deze topic lees je meer hierover.
Mocht je niet weten waar de buitenbundelkosten aan zijn verbruikt, kan je dit terugzien onder ‘verbruiksspecificatie.’ Als het niet duidelijk is, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij met je mee kunnen kijken.
Groet,
Mila
Ik ben verbaasd dat ik na het instellen van het plafond kosten heb. Ik had dit niet begrepen. Vreemd dat dit niet duidelijk in de tekst staat als je een plafond wenst dat je 0,50 euro moet betalen.
Hi
Bij het instellen van het Plafond staan in een groot paars vak de voorwaarden en kosten die van toepassing zijn bij het Plafond. Je dient hierbij aan te vinken dat je akkoord gaat voordat je het Plafond kan aanzetten. We geven het zodoende op voorhand wel aan, al kan het altijd gebeuren dat je hier overheen leest.
Groetjes,
Phil
Het is ronduit belachelijk dat hiervoor extra geld in rekening wordt gebracht. Simpel, het zou je sieren om dit gewoon als dienst aan bte bieden ipv hier extra geld uit te peuren.
Hi
Bij het instellen van het Plafond staan in een groot paars vak de voorwaarden en kosten die van toepassing zijn bij het Plafond. Je dient hierbij aan te vinken dat je akkoord gaat voordat je het Plafond kan aanzetten. We geven het zodoende op voorhand wel aan, al kan het altijd gebeuren dat je hier overheen leest.
Groetjes,
Phil
Je bedoelt die voorwaarden die werkelijk door _niemand_ gelezen worden omdat het alleen maar nag info bevat? Als je er dan geld voor wilt vragen, zet dan in de knop dat het activeren 50ct per maand kost. Je verschuilen achter voorwaarden is gewoon triest.
Hi
Voordat je het Plafond instelt, wordt hier benoemd dat wij hier €0,50 cent per maand voor betalen. Dit benoemen wij dus wel.
Wij vragen een maandelijkse bijdrage voor het Plafond, omdat hierachter veel technische processen zitten die 24/7 draaien die kosten met zich meebrengen. Omdat wij de abonnementskosten niet willen verhogen, wordt er een klein bedrag per maand gevraagd aan de personen die gebruik van het Plafond maken.
Verder wordt er niet voor niks een akkoord gevraagd op de algemene voorwaarden. Als je hiermee akkoord gaat, gaan wij er ook vanuit dat je deze leest.
Groet, Charlie
Simpel
Hi
Voordat je het Plafond instelt, wordt hier benoemd dat wij hier €0,50 cent per maand voor betalen. Dit benoemen wij dus wel.
Wij vragen een maandelijkse bijdrage voor het Plafond, omdat hierachter veel technische processen zitten die 24/7 draaien die kosten met zich meebrengen. Omdat wij de abonnementskosten niet willen verhogen, wordt er een klein bedrag per maand gevraagd aan de personen die gebruik van het Plafond maken.
Verder wordt er niet voor niks een akkoord gevraagd op de algemene voorwaarden. Als je hiermee akkoord gaat, gaan wij er ook vanuit dat je deze leest.
Groet, Charlie
Simpel
Het is pas “nadat" je het schuifje van plafond inschakelen hebt aangeklikt dat je pas de kosten ziet. Niet vooraf. Ja, je moet nog wel akkoord gaan met de voorwaarde waar dan ook pas de kosten wordt genoemd.
Hi
De kosten (het tarief) van het Plafond is terug te vinden via de volgende manieren:
- Via het tarievenoverzicht op onze tarievenpagina.
- Via onze vragenmodule Klantenservice op onze website.
- Via onze speciale pagina over het Plafond op onze website. Dit is ook terug te vinden onderin op onze homepagina https://www.simpel.nl/ of als je ‘Simpel Plafond’ via Google opzoekt.
- Als je de zoekterm Plafond intikt in de zoekbalk van de Community, kom je ook vele topics tegen, waarin het tarief van het Plafond staat vermeldt.
- Als je het Plafond aan wilt zetten via je Simpel account, klik je op het genoemde ‘schuifje’. Vervolgens komt er een pop-up scherm tevoorschijn met informatie, het tarief en de voorwaarden. Je hoeft dus niet eerst akkoord te gaan met de voorwaarden, om deze informatie te kunnen lezen en het tarief te achterhalen. Het is dan ook mogelijk om gebruik te maken van het kruisje rechtsboven en dan wordt het Plafond niet aangezet. Het wordt pas aangezet, als je een vinkje zet bij de voorwaarden en daarna pas de knop Plafond Aanzetten gebruikt.
Mocht je het niet kunnen vinden, dan kan je uiteraard contact opnemen met de klantenservice en dan informeren we je graag verder.
Groet, Chantal
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.