Beantwoord

kosten voor het plafond

  • 29 January 2021
  • 6 reacties
  • 936 Bekeken

Ik zie net extra kosten voor het plafond.

Ik wist niet eens dat er een plafond was en zeker nooit gebruikt.

Ik kom nooit buiten de bundel uit.

Nu staat er extra kosten van 1Euro.

Hoe is dit mogelijk….

icon

Beste antwoord door Mila 1 February 2021, 12:24

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge +8

Hi @Willie vos,

Welkom op onze community!

Enkel jijzelf kan een plafond instellen via je persoonlijke Mijn Simpel pagina. In deze topic lees je meer hierover. 

Mocht je niet weten waar de buitenbundelkosten aan zijn verbruikt, kan je dit terugzien onder ‘verbruiksspecificatie.’  Als het niet duidelijk is, adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij met je mee kunnen kijken. 

Groet,

Mila

Ik ben verbaasd dat ik na het instellen van het plafond kosten heb. Ik had dit niet begrepen. Vreemd dat dit niet duidelijk in de tekst staat als je een plafond wenst dat je 0,50 euro moet betalen. 

Reputatie 4
Badge +8

Hi @John43,

Bij het instellen van het Plafond staan in een groot paars vak de voorwaarden en kosten die van toepassing zijn bij het Plafond. Je dient hierbij aan te vinken dat je akkoord gaat voordat je het Plafond kan aanzetten. We geven het zodoende op voorhand wel aan, al kan het altijd gebeuren dat je hier overheen leest.

Groetjes,

Phil

Het is ronduit belachelijk dat hiervoor extra geld in rekening wordt gebracht. Simpel, het zou je sieren om dit gewoon als dienst aan bte bieden ipv hier extra geld uit te peuren.

Hi @John43,

Bij het instellen van het Plafond staan in een groot paars vak de voorwaarden en kosten die van toepassing zijn bij het Plafond. Je dient hierbij aan te vinken dat je akkoord gaat voordat je het Plafond kan aanzetten. We geven het zodoende op voorhand wel aan, al kan het altijd gebeuren dat je hier overheen leest.

Groetjes,

Phil

Je bedoelt die voorwaarden die werkelijk door _niemand_ gelezen worden omdat het alleen maar nag info bevat? Als je er dan geld voor wilt vragen, zet dan in de knop dat het activeren 50ct per maand kost. Je verschuilen achter voorwaarden is gewoon triest.

Reputatie 3
Badge +8

Hi @rmbosch,

 

Voordat je het Plafond instelt, wordt hier benoemd dat wij hier €0,50 cent per maand voor betalen. Dit benoemen wij dus wel. 

Wij vragen een maandelijkse bijdrage voor het Plafond, omdat hierachter veel technische processen zitten die 24/7 draaien die kosten met zich meebrengen. Omdat wij de abonnementskosten niet willen verhogen, wordt er een klein bedrag per maand gevraagd aan de personen die gebruik van het Plafond maken. 

 

Verder wordt er niet voor niks een akkoord gevraagd op de algemene voorwaarden. Als je hiermee akkoord gaat, gaan wij er ook vanuit dat je deze leest. 

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer