Skip to main content

Wanneer ik op het overzicht van MijnSimpel kijk, zie ik het volgende overzicht:
 

Hier zie je dat er nog 2 MB beschikbaar is. Er staat echter ook dat er Overige kosten zijn t.w.v. 1,27. 
Wanneer ik op de Verbruiksspecificatie klik, krijg ik het volgende overzicht:
 

Hier zie je dat het internet verbruik al boven de 5000 MB ziet. Dit komt niet overeen wat er in het dashboard wordt weergegeven. Mijn dochter let altijd op het saldo wat er op het dashboard wordt weergegeven en is daarom verrast dat er nu toch extra kosten in rekening worden gebracht. 

Wanneer je de details van de Internet specificatie bekijkt, klopt dit ook. Zie onderstaande screenshot:
 


Het betreft slechts een klein bedrag, maar omdat de weergave op de site van Simpel niet juist is, ben ik van mening dat het niet fair is als mijn dochter hier extra voor moet betalen.

Kan het bedrag daarom worden gecrediteerd? 
​​​​​​​

Goedemiddag @Lexus,

Welkom op onze community!

Dit is een terechte vraag, in deze topic legt mijn collega Youri uit hoe dat komt. 

Graag verzoek ik je om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we aan de hand van je gegevens (en de screenshots) met je meekunnen kijken.

Groet,

Mila


Reageer