Hoi,
ik had een mislukte betaling maar heb die betaald alleen er staat nu nog bij me simpel factuur betaal nu hoe weet ik of dit werkelijk is gelukt
Hoi,
ik had een mislukte betaling maar heb die betaald alleen er staat nu nog bij me simpel factuur betaal nu hoe weet ik of dit werkelijk is gelukt
Beste antwoord door Youp
Hallo
Welkom op onze community!
Heb jij je betaling handmatig overgemaakt of via ´Mijn Simpel´?
Via Mijn Simpel / facturen kun je het bedrag snel en eenvoudig met iDEAL betalen. Je betaling wordt dan dezelfde dag nog verwerkt. Als je het via ´Mijn Simpel´ hebt betaald en het is dus niet verwerkt, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice.
Je kunt het bedrag ook overmaken met een bankoverschrijving. Let op! De verwerking van een bankoverschrijving duurt maximaal 10 werkdagen. Om die reden adviseren we je altijd met iDEAL te betalen.
Groet,
Youp
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.